774 646 717
Všeobecné obchodní podmínky

Obchodní podmínky

vydané obchodní společností

Sportoo s.r.o.

se sídlem Měšická 1993/2, 390 02 Tábor

IČO: 140 42 240

zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Českých Budějovicích pod spisovou značkou C 31659

(dále jen „Poskytovatel“)

Kontaktní údaje Poskytovatele

Kontaktní adresa: Měšická 1993/2, 390 02 Tábor

e-mail pro obecné dotazy: info@petagym.cz

e-mail pro rezervace: rezervace@petagym.cz

Kontaktní telefon: +420 774 646 717

Webové stránky: https://petagym.cz/

Úvodní ustanovení

Tyto Obchodní podmínky se uplatní pro online rezervace služeb přes rezervační systém dostupný na webových stránkách Poskytovatele („Rezervační systém“) a platí mezi Poskytovatelem a jeho zákazníky, kterým přísluší postavení spotřebitele.

Je možné si ve smlouvě sjednat odchylná ustanovení od obchodních podmínek. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

Služby

Aktuální nabídka poskytovaných služeb je k dispozici na výše uvedených webových stránkách Poskytovatele, a to společně s ceníkem za dané služby a jejich stručným popisem.

Poskytovatel může u jednotlivých služeb stanovit konkrétní podmínky pro jejich poskytování. O těchto podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a srozumitelným způsobem informován.

Některé nabízené služby jsou poskytovány mimo sídlo Poskytovatele. U každé konkrétní služby je proto v Rezervačním systému uvedeno místo plnění dané služby.

Rezervace a objednávka služby

Doporučeným způsobem pro objednávání služeb Poskytovatele je jejich rezervace přes Rezervační systém. Podmínkou je platný zákaznický účet, na jehož základě se zákazník do Rezervačního systému přihlašuje. Zákazník, který nemá v době rezervace platnou zákaznickou kartu (permanentku), nemůže uplatnit slevu z této karty.

Objednávka zákazníka se považuje za závazný návrh smlouvy, k jejímu přijetí dochází až zasláním potvrzovacího e-mailu od Poskytovatele na e-mailovou adresu zákazníka, kterou zákazník uvedl jako svou kontaktní.

Podmínkou platnosti objednávky učiněné elektronicky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí uvedených v příslušném formuláři, který se zobrazuje automaticky v Rezervačním systému.

Rezervace jakékoliv služby je závazná.

Poskytovatel zajistí, aby nedošlo ke kolizi rezervací jednotlivých zákazníků a vždy připraví danou službu včas pro její užívání. V opačném případě informuje zákazníka telefonicky nebo na e-mailové adrese.

Zákazník je povinen se dostavit v rezervovaný čas na místo poskytované služby (ideálně s určitým časovým předstihem). Pokud se zákazník nedostaví do 30 minut od počátku rezervace bez předchozí omluvy, má poskytovatel právo rezervaci zrušit a požadovat po zákazníkovi plnou výši ceny za rezervovanou službu.

Zákazník si službu rezervuje na předem určený čas, který se zavazuje dodržet. Drobná ospravedlnitelná odchylka bude ze strany Poskytovatele akceptována. Poskytovatel je oprávněn zákazníka upozornit na uplynutí rezervovaného času a zákazník je povinen tento pokyn respektovat.

Poskytovatel stanoví jednotlivé storno poplatky pro každou ze služeb.

Po zrušení rezervace vrátí poskytovatel zákazníkovi finanční prostředky ve výši rozdílu již uhrazené částky a storno poplatku, a to bez zbytečného odkladu a způsobem, jakým proběhla původní platba, nedohodnou-li se strany jinak.

Platební podmínky

Za služby objednávané přes Rezervační systém lze platit:

a) bankovním převodem prostřednictvím platební brány, nebo

b) na recepci Poskytovatele před využitím služby, a to jak hotově, tak platební kartou. Poskytovatel akceptuje též karty MultiSport.

Odstoupení od smlouvy

Zákazník může odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy.

Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší a Poskytovatel je povinen vrátit zákazníkovi již uhrazenou částku sníženou o storno poplatek.

Od smlouvy nelze odstoupit, pokud byla služba již poskytnuta.

Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy je k dispozici v Rezervačním systému.

Reklamace

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

Poskytovatel odpovídá zákazníkovi za to, že poskytovaná služba je ve shodě se smlouvou, tedy že obsah služby odpovídá popisu, poskytuje ji osoba v popisu služby uvedená, je poskytována řádně, s odbornou péčí, alespoň ve střední jakosti a trvá uvedenou dobu.

Práva z vadného plnění může zákazník uplatnit na kontaktní adrese Poskytovatele, případně v místě poskytované služby.

V případě uplatnění práv z vadného plnění budou zákazníkovi vráceny finanční prostředky stejným způsobem, jakým byla uhrazena reklamovaná služba, nedohodnou-li se strany jinak.

Poskytované služby je možné reklamovat už v průběhu poskytování.

Ochrana osobních údajů

Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) související se zpracováním osobních údajů zákazník plní Poskytovatel prostřednictvím zvláštního dokumentu.

Mimosoudní řešení sporů

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs